Pirkimo taisyklės
Prekių pirkimo – pardavimo www.okamcukrus.lt internetinėje parduotuvėje taisyklės:
1. Bendrosios nuostatos:
1.1. Šios prekių pirkimo – pardavimo taisyklės nustato bendrąsias naudojimosi el. parduotuve sąlygas. Taisyklės yra taikomos, kai Pirkėjas renkasi, užsako ir perka parduotuvėje siūlomas prekes ar bet kaip kitaip naudojasi parduotuvės teikiamomis paslaugomis.
1.2. El. parduotuvė yra mažmeninės prekybos parduotuvė internete, orientuota į vartotojus, perkančius prekes asmeniniams poreikiams.
1.3. Pirkėju šiose Taisyklėse yra bet kuris asmuo, perkantis šioje el. parduotuvėje ar besinaudojantis kitomis el. parduotuvės paslaugomis. Naudotis el. parduotuve ir joje pirkti turi teisę fiziniai asmenys, sulaukę pilnametystės, kurių veiksnumas nėra apribotas teismo tvarka, nepilnamečiai nuo 14 iki 18 metų amžiaus, tik turėdami tėvų arba rūpintojų sutikimą, išskyrus tuos atvejus, kai jie savarankiškai disponuoja savo pajamomis ir juridiniai asmenys.
1.4. Pateikdamas užsakymą, Pirkėjas besąlygiškai patvirtina, jog jis turi teisę pirkti el. parduotuvėje.
1.5. Kartu su Pirkėjo pateiktu prekių užsakymu, šios Taisyklės tampa tarp Pirkėjo ir Tarpininko sudaryta sutartimi ir yra abiem šalims privalomas teisinis dokumentas. Sutartis laikoma sudaryta, kai Pirkėjas suformuoja ir pateikia el. parduotuvėje prekių užsakymą. atlieka apmokėjimą, o Pirkėjo nurodytu elektroniniu paštu Tarpininkas išsiunčia patvirtinimą, kad Pirkėjo užsakymas yra priimtas.
1.6. Pirkėjui nesuteikiama galimybė pateikti prekių užsakymo el. parduotuvėje, jeigu jis nėra susipažinęs su Taisyklėmis ir (ar) su jomis nesutinka. Tais atvejais, kai Pirkėjas nesutinka su Taisyklėmis, arba tam tikra jų dalimi, jis neturėtų užsakyti prekių parduotuvėje. Pirkėjui užsisakius prekių el. parduotuvėje laikoma, jog Pirkėjas susipažino ir besąlygiškai sutiko su Taisyklėmis.
1.7. Pirkėjui apsiperkant el. parduotuvėje taikomos Taisyklės, galiojančios užsakymo pateikimo momentu, todėl Pirkėjui rekomenduojama su Taisyklėmis susipažinti kiekvieno apsipirkimo metu.
1.8. Tarpininkas neprisiima jokios rizikos ar atsakomybės ir yra nuo jos besąlygiškai atleidžiamas, jei Pirkėjas iš dalies, ar visiškai nesusipažino su Taisyklėmis, nors jam tokia galimybė buvo suteikta.
1.9. Tarpininkas gali laikinai, arba iš viso, nutraukti el. parduotuvės veiklą, apie tai iš anksto nepranešęs Pirkėjui įvykus nenugalimos jėgos (force majeure) aplinkybėms. Tarpininkas turi teisę sustabdyti sutarties įvykdymą iki nenugalimos jėgos (force majeure) aplinkybių išnykimo, pranešant Pirkėjui apie užsakymo vykdymo sustabdymą. Jeigu pirkėjui nebeaktualus vėlesnis sutarties įvykdymas, tuomet pirkėjas turi teisę atsisakyti sutarties apie tai pranešdamas Tarpininkui. Tarpininkui sustabdžius veiklą, bet esant galimybei įvykdyti patvirtintus užsakymus, visos teisės ir pareigos numatytos šiose taisyklėse, ar taikomuose teisės aktuose, susijusios su jau įvykdytais arba vykdomais užsakymais, išlieka galioti.
2. Asmens duomenų tvarkymas:
2.1. Pirkėjas, norėdamas naudotis el. parduotuve ir pirkti joje siūlomas prekes, privalo pateikti šiuos Pirkėjo asmeninius duomenis: vardą, pavardę, elektroninį paštą, adresą, telefono numerį ir kitus prekių pristatymui būtinus duomenis.
2.2. Pirkėjas yra atsakingas, kad registracijos anketoje pateikti duomenys būtų tikslūs, teisingi ir išsamūs. Jeigu pasikeičia Pirkėjo registracijos formoje pateikti duomenys, jis privalo nedelsdamas juos atnaujinti. Tarpininkas nebus atsakingas už žalą, atsiradusią Pirkėjui ir (ar) tretiesiems asmenims dėl to, jog Pirkėjas nurodė neteisingus ir (ar) neišsamius asmens duomenis, arba nepakeitė ir nepapildė duomenų jiems pasikeitus.
2.3. Pirkėjo asmens duomenys bus tvarkomi pagal Privatumo politiką. Jei Pirkėjas naudojasi el. parduotuvės paslaugomis, laikoma, kad jis sutinka su Pirkėjo asmens duomenų tvarkymu ir patvirtina, kad visa pateikta informacija ir asmens duomenys yra teisingi, ir atitinka tikrovę. Visi nesutarimai, kilę dėl šių Taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.
3. Baigiamosios nuostatos:
Kiekvienas vartotojas turi galimybę spręsti iškilusius ginčus ir elektroniniu būdu. Pirmiausia vartotojas raštu turi kreiptis į Tarpininką, bei per 14 dienų nuo pretenzijos gavimo, Tarpininkui neatsakius į vartotojo pretenziją, arba nepatenkinus vartotojo pretenzijos, vartotojas gali kreiptis į ne teismo tvarka vartojimo ginčus nagrinėjantį subjektą, t.y. Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (Vilniaus g. 25, LT-01402, Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel.852626751, www.vvtat.lt), arba į jos teritorinius padalinius apskrityse, ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/ods/).